Dünden Bugüne Başarılarımız

2023
Türkiye İş Bankası’nın İmece Kart sahibi müşterilerine yönelik “İş’te Çiftçi Hayat Sigortası”nı satışa sunduk.
Türkiye İş Bankası’nın ek hesap sahibi müşterilerine yönelik “Ek Hesap Hayat Sigortası”nı satışa sunduk.
BES kapsamında, yabancıların istisnai olarak Türk Vatandaşlığı kazanımına yönelik yayımlanan mevzuat doğrultusunda Vatandaşlık Emeklilik Planı’nı satışa sunduk.
Kredi Kartı Destek Sigortası ürününü Türkiye İş Bankası’nın İşCep uygulaması üzerinden satışa sunduk.
Yüz yüze satışlarda matbu başvuru formu kullanılması uygulamasının sonlandırılarak tüm satış sürecinin tablet bilgisayarlar üzerinden dijital olarak yürütülmesini amaçlayan “Dijital BES Başvurusu” sürecini hayata geçirdik.
Müşterilerin ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda en uygun yatırım ve finansal koruma ürünlerini öneren “Size Özel Gelecek Planlaması” hizmetini kullanıma sunduk.
BlindLook ile gerçekleştirilen iş birliği kapsamında; kurumsal internet sitemiz, internet şubemiz AHE Online ve mobil uygulamamız AHE Mobil’e BlindLook’un görme engelli bireyler için sesli simülasyon teknolojisini entegre ettik.
Farklı sektörlerde faaliyet gösteren ekosistemler ve finans kuruluşları ile iş birliği yapılarak bireysel emeklilik ve hayat sigortası ürünlerimizin çeşitli dijital platformlardan ulaşılabilir olmasını sağladık.
Çocuğum için BES 250 bin katılımcıyı aştı.
“Çocuğum için BES” ürünümüz ile, 2011 yılından bugüne finans dünyasındaki başarıları, yenilikleri ve ilham verici gelişmeleri ödüllendirmek amacıyla düzenlenen, İngiltere merkezli Global Banking & Finance Awards’ta 2023 yılında Türkiye’nin Çocuklar için En İyi Bireysel Emeklilik Planı Ödülü’ne layık görüldük.
New York merkezli Academy of Interactive and Visual Arts tarafından bu yıl 29’uncusu düzenlenen, stratejik, efektif ve anlamlı iletişimi ödüllendiren The Communicator Awards’ta Çocuğum için BES ürünü ile “Pazarlama Başarısı” kategorisinde Award of Excellence (Mükemmellik Ödülü) aldık.
“Tohum Kumbaram” sosyal sorumluluk projesinin ilk etabı olan 2022-2023 eğitim dönemi faaliyetleri tamamlayarak, projenin ikinci dönemi olan 2023-2024 eğitim-öğretim yılı faaliyetlerine başladık. Proje başlangıç tarihinden 2023 yılı sonuna kadar geçen sürede, 10 binden fazla çocuğa erişim sağladık.
Happy Place to Work ve Capital Dergisi iş birliğinde yürütülen, Türkiye’nin En Mutlu İş Yerleri Araştırması’nda, hayat sigortaları ve bireysel emeklilik sektöründe en mutlu iş yeri seçildik ve “Olağanüstü Çalışan Deneyimi” sertifikası almaya layık görüldük.
“Kadın Gözüyle Hayattan Kareler” fotoğraf yarışmasının on yedincisini düzenledik.
Dünyanın önde gelen bağımsız marka değerleme danışmanlık şirketi BrandFinance tarafından hazırlanan BrandFinance Turkey 100-2023 Türkiye’nin En Değerli 100 Markası arasında 69. sırada yerimizi alarak 20 milyon dolar marka değeri ile Türkiye’nin en güçlü 100 markasından biri olduk.
Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen, Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla destek verdiği 2023 SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde sosyal medya hesapları ile Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları Kategorisi Veri Ödülleri bölümünde Gümüş Ödül aldık.
Inbusiness Dergisi ve 18.45 İletişim Ajansı’nın iş birliğinde hazırlanan, dijital itibarı en yüksek markaların belirlendiği ve Türkiye’de ilk kez gerçekleştirilen Dijital İtibar Raporu-DİR100’de sigorta sektörünün en itibarlı ikinci markası olduk.
Kısa Vadeli Yatırım-Uzun Vadeli Yatırım reklam kampanyası, dünya çapında 55 ülkede, EACA’ya (European Association of Communications Agencies) üye Reklam Ajansları Dernekleri ve Reklamveren Dernekleri tarafından ortak olarak düzenlenen, pazarlama ve reklam etkinliği alanında dünyanın en zorlu ve en prestijli yarışması olarak kabul edilen Effie’nin Türkiye Ödülleri’nde Sigorta Hizmetleri kategorisinde Gümüş Ödül’ün sahibi olduk.
Erişim Medya Grubu tarafından, sigortacılık sektörünün gelişmesini hedef alan ürün ve hizmetleri desteklemek, inovatif projeleri öne çıkararak yaratıcılığı teşvik etmek amacıyla düzenlenen Smart-i Awards’ta; Dijital Dönüşüm kategorisinde AHE-Dijital BES projesi ile Gümüş Ödül, En İnovatif Ürün kategorisinde ise Size Özel Gelecek Planlaması projesi ile Bronz Ödül aldık.
Insurtech Hub tarafından düzenlenen 2023 Türkiye Insurtech Ödülleri’nde; Size Özel Gelecek Planlaması, AHE-Dijital BES Başvurusu, FonMatik ROBO ve Online Satış gibi dijital hizmet ve uygulamaları ile, “En Insurtech Sigorta Şirketi” seçildik.
Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliği ile düzenlenen A.L.F.A. Awards 2023’te, “Yıl Boyunca Müşterilerine En İyi Deneyimi Sunan Markalar-Bireysel Emeklilik” kategorisinde birincilik ödülü aldık. “Bireysel Emeklilik” kategorisinde “Yılın Tüketici Markası” seçilerek beşinci kez bu ödüle layık görüldük.
Capital Dergisi’nin öncülüğünde hazırlanan, “İş Dünyasının En Beğenilen Şirketleri” araştırmasında, bireysel emeklilik sektörünün en beğenilen şirketi olarak seçildik.
2022
“Esnafa Özel Emeklilik Planı”nı ve “AHE Temettü Ödeyen Şirketler Hisse Fonu”nu satışa sunduk.
18 yaş altı müşteri grubunda BES’e dâhil edilen her 3 çocuktan 1’i için ebeveynler Şirketimizi tercih etti.
“Çocuğum için BES” planı ile TEMA Vakfı’na verilen destekle vakfın ortaokul ve lise kademesindeki çocuk ve gençlerin ekolojik okuryazarlık becerilerinin güçlendirilmesi amacıyla yürüttüğü doğa eğitimi çalışmalarına katkı sağlamaya başladık.
Sürdürülebilirlik faaliyetleri kapsamında Wastespresso işbirliği ile ofislerimizde biriktirilen kahve atıklarını ileri dönüştürmeye başladık.
United Nations Global Compact organizasyonu tarafından gerçekleştirilen, Hedef Cinsiyet Eşitliği (Target Gender Equality) programına katıldık.
Bireysel emeklilik müşterilerinin daha yüksek emeklilik birikimine ulaşabilmeleri ve daha yüksek devlet katkısı kazanabilmeleri için katkı paylarını artırmaları yönündeki önerileri iyileştirmek amacıyla katkı payı artış tahminlemesi konulu Datathon düzenledik.
Buğday Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneği iş birliğinde “Tohum Biriktir, Geleceği Değiştir!” sloganıyla “Tohum Kumbaram” sosyal sorumluluk projesini hayat geçirdik.
“Kadın Gözüyle Hayattan Kareler” fotoğraf yarışmasının on altıncısını düzenledik.
Şirketimizin KKTC’ye özel sosyal medya hesaplarını açtık.
BrandFinance (ABD) tarafından hazırlanan BrandFinance Turkey 100-2022 Türkiye’nin en değerli 100 markası arasında 9 basamak yükselerek 58. sırada yer aldık.
International Finance (İngiltere) dergisinin düzenlediği “International Finance Awards”ta “Sigorta Ödülleri” kategorisinde 2022 yılının En İyi Bankasürans Şirketi ödülünü kazandık.
The Global Economics (İngiltere) dergisi tarafından düzenlenen “The Global Economics Awards”ta “Sigorta” kategorisinde “Türkiye’nin En iyi Müşteri Odaklı Sigorta Şirketi” ödülüne layık görüldük.
Türkiye İtibar Akademisi tarafından Beykoz Üniversitesi’nin katkısıyla düzenlenen Katma Değer Endeksi (KENDEKS) “Genel” kategorisinde ilk 100 marka arasına girdik.
“Çocuğum için BES” ile Smart-I Awards 2022’de “En İyi Tutundurma, Pazarlama Başarısı” kategorisinde Altın Smart-i ödülüne, Stevie Awards (ABD) tarafından düzenlenen The International Business Awards’ta da “Finansal Hizmetler” kategorisinde Bronz Ödüle layık görüldük.
Kısa Vadeli Yatırım - Uzun Vadeli Yatırım reklam kampanyası Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen Kristal Elma’da bir Büyük Ödül, iki Kristal Elma ve iki Gümüş Ödül ile toplamda 5 ödül alırken Kapital Medya tarafından düzenlenen Felis Ödülleri’nde “Film Felis - Finans” kategorisinde Altın Felis ve Başarı Ödülü, “Fark Yaratanlar” kategorisinde ise Altın Felis Ödülü olmak üzere toplamda 3 ödüle layık görüldük.
Anadolu Hayat Emeklilik dijital satış kanalları Awards Intelligence (İngiltere) tarafından düzenlenen Best Business Awards 2022’de “En İyi Ürün ve Hizmet” kategorisinde birincilik ödülünü, International Data Corporation (IDC) Türkiye tarafından düzenlenen IDC Türkiye Finans Teknolojileri Ödülleri 2022’de “Dijital Kanallar” kategorisinde üçüncülük ödülünü aldık.
AHE Mobil, Association of Marketing & Communication Professionals (AMCP - ABD) tarafından düzenlenen MarCom Awards’ta “Mobil Satın Alma Deneyimi” kategorisinde Altın Ödül’e, Academy of Interactive & Visual Arts tarafından düzenlenen Communicator Awards 2022’de “Mobil Uygulamalar / Siteler - En İyi Kullanıcı Deneyimi” kategorisinde üstünlük ödülüne layık görüldük.
Anadolu Hayat Emeklilik sosyal medya marka hesabımız ile, Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen, Dijital Pazarlama İletişimi Platformu’nun (DPİP) destek verdiği SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde “Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları” kategorisi Veri Ödülleri bölümünde Gümüş Ödüle hak kazandık.
Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen Brandverse Awards 2022’de İleri Dönüşüm Hareketi projesi ile “Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik - İsrafla Mücadele” kategorisinde Bronz Ödüle layık görüldük.
Kadın Gözüyle Hayattan Kareler ile Mercury Excellence Awards’ta (ABD) “Özel Projeler - Farkındalık Projesi” kategorisinde Onur Ödülü aldık.
Türkiye İç Denetim Enstitüsü tarafından düzenlenen TİDE Farkındalık Ödülleri “Kurumsal Farkındalık” kategorisinde, “Kalite Güvence Dış Değerleme Farkındalığı” ödülünü aldık.
2021
Dünyanın önde gelen bağımsız marka değerleme danışmanlık şirketi BrandFinance tarafından hazırlanan BrandFinance Turkey 100-2021 Türkiye’nin en değerli 100 markası arasında yerini aldık.
İsviçre merkezli, uluslararası sertifikasyon kuruluşu ICERTIAS tarafından 2017 yılından beri alınan “Müşterilerin Dostu” ödülüne bu sene ödüllerin en üst mertebesi olan ‘Superior Excellence’, Müşteri İlişkilerinde Üstün Mükemmellik Derecesi’ni ekledik.
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliği ile düzenlenen, Türkiye’nin en kapsamlı ve ilk sosyal medya yarışması “Social Media Awards Turkey’de “Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları” kategorisinde beşinci kez “Altın Ödül”e layık görüldük.
“Kadın Gözüyle Hayattan Kareler” fotoğraf yarışmasının on beşincisini düzenledik ve Altın PSM ödülüne hak kazandık.
Merkezi ABD’de bulunan Pazarlama İletişimi Profesyonelleri Derneği (AMCP) tarafından düzenlenen MarCom Awards’ta ‘Sürdürülebilirlik ve Teknoloji Sektörü Hisse Senedi Emeklilik Yatırım Fonları’ Platin, ‘Çocuğum için BES’ pazarlama iletişimi kampanyası ile Altın Ödüle layık görüldük.
Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle düzenlenen, “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın ödüllendirildiği A.L.F.A. Awards’ta 4. kez “Bireysel Emeklilik” kategorisinde “Müşteri Markası” seçildik.
Bireysel emeklilik robot fon danışmanlık hizmeti FonMatik ROBO ile, İngiltere merkezli Awards Intelligence tarafından 11 yıldır düzenlenen uluslararası iş ödülleri programı Best Business Awards 2021’de “Müşteri Odaklılık Kategorisi’nde” birincilik ödülü kazandık.
Global Reporting Initiative (GRI) standartlarının temeline uygun olarak 2020 yılı faaliyetlerini kapsayacak şekilde hazırlanan Sürdürülebilirlik Raporu’nu ilk kez yayımladık.
Doğal kaynakların hızla tükendiği dünyamızda, atık miktarını düşürmeyi amaçlayan “İleri Dönüşüm Hareketi” sosyal sorumluluk projesini başlattık.
Teknoloji sektörünü yakından takip etmek isteyen bireysel emeklilik müşterilerine özel “Anadolu Hayat Emeklilik Teknoloji Sektörü Hisse Senedi Emeklilik Yatırım Fonu”nu; çevreye duyarlı bireysel emeklilik müşterilerine özel olarak da “Anadolu Hayat Emeklilik Sürdürülebilirlik Hisse Senedi Emeklilik Yatırım Fonu”nu sunmaya başladık.
Tüm dünyada sürdürülebilir ortak bir küresel kalkınma kültürünü yaymak üzere şirketleri sürdürülebilir ve sosyal sorumluluklarına uyan faaliyetlere teşvik eden Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’nin (United Nations Global Compact) imzacısı olduk.
Sorumlu yatırım ilkelerini uygulamak için oluşturulan Birleşmiş Milletler Sorumlu Yatırım İlkeleri’nin (United Nations Principles for Responsible Investment) katılımcısı olduk.
Ekipler arası dayanışmanın artırılması ve esnek çalışma düzeninin desteklenmesi için dijital ofis ortamını kurduk ve çevik çalışma düzeni sağladık.
18 yaş altının BES’e dâhil edilmesi uygulamasında öncü şirketlerden olarak çocuklara özel ek fayda ve hizmetler içeren “Çocuğum için BES” ürünümüzü satışa sunduk.
Anadolu Hayat Emeklilik internet şubesi AHE Online ve mobil uygulaması AHE Mobil üzerinden çeşitli bireysel emeklilik ve hayat sigortası ürünlerimizin satışına başladık.
Gelir Sigortası ve Planlı Gelir Sigortası ürünlerini tekrar satışa sunduk.
Dijital kanallardan satışa sunulan ürünleri, Türkiye İş Bankası mobil bankacılık uygulaması İşCep üzerinden app-to-app entegrasyonu vasıtasıyla online satışa açtık.
Dijital hizmet kanallarımız AHE Online ve AHE Mobil’in daha çok tercih edilmesini sağlamak amacıyla Gamesurance Hackathon düzenledik.
2020
İnternet sitemiz üzerinden çeşitli bireysel emeklilik ve sigorta ürünlerimizin online satışına başladık.
Mobil uygulamamız AHE Mobil’i, yeni teknolojiler ve müşteri ihtiyaçları doğrultusunda yeniledik.
Türkiye’de ilk kez engellilere yönelik DEV BES Emeklilik Planı’nı satışa sunduk.
Grup Eğitim ve Anlaşmalı Özel Okullar Eğitim Sigortası ürünlerini satışa sunduk.
K.K.T.C.’deki dağıtım ağını yaygınlaştırmak adına TurkishBank ile iş birliğini başlattık.
Karbon ayak izimizi, yenilenebilir enerji kaynaklarına sağladığımız katkılarla sıfırlayarak karbon nötr şirket olmaya devam ettik.
Uluslararası bir sertifikasyon kuruluşu olan ICERTIAS tarafından ‘Müşterilerin Dostu’ ödülüne layık görüldük.
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliği ile düzenlenen, Türkiye’nin en kapsamlı ilk sosyal medya yarışması Social Media Awards Turkey’de “Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları” kategorisinde “Altın Ödül”e layık görüldük.
Ödeme sistemleri dergisi PSM’nin düzenlediği PSM Awards 2020’de FonMatik ROBO projesiyle “En İyi Tutundurma, Pazarlama Başarısı” kategorisinde ödül aldık.
Türkiye reklam ve pazarlama sektörünün en köklü yaratıcılık yarışması olan Kristal Elma’nın tarihi boyunca en yüksek adette ödül almış 17 markadan oluşan Kristal Markasından biri olduk.
Sigorta ve emeklilik sektöründen BIST Sürdürülebilirlik Endeksi’ne giren ilk ve tek şirket olduk.
Müşteri Hizmetleri Merkezimiz, Amerikan Yeşil Binalar Konseyi (USGBC) tarafından sürdürülebilir ve çevre dostu ofislere verilen “Leed Gold” sertifikası almaya hak kazandı.
“Kadın Gözüyle Hayattan Kareler” fotoğraf yarışmasının on dördüncüsünü düzenledik.
Güney Doğu Anadolu Bölge Satış Müdürlüğümüz kuruldu ve faaliyete başladı.
2019
Bireysel emeklilik ve otomatik katılım kapsamındaki tekil katılımcı sayısı toplamında liderliğe yükselen bireysel emeklilik şirketi olduk.
İnternet sitemizin içeriğini ve altyapısını yenileyerek, modern ve kullanıcı dostu tasarımıyla Haziran 2019’da hizmete sunduk.
Yeni kurumsal internet sitesi ile Stevie Awards Ödülleri’nde “Website Awards-Insurance” kategorisinde bronz ödül sahibi olduk.
İşCep’ten AHE Mobil’e şifresiz geçiş yapılmasına imkån veren geliştirmeyi tamamladık.
Müşteri odaklı dijitalleşmenin bir parçası olarak yapay zekâ teknolojileriyle geliştirilen AHE Asistan isimli chatbot uygulamasını, Haziran 2019’da yeni internet sitesinde kullanıma açtık.
Dijital süreçlerin fon yönetimine entegre edilmesinin ilk girişimi olan ve piyasa koşullarına göre fon dağılım değişikliğini katılımcılar adına yapan bireysel emeklilik fon robotu FonMatik ROBO’yu, Ekim 2019’da internet şube ve mobil şube üzerinden müşterilerin hizmetine sunduk. Uygulama, IDC Finans Teknolojileri Ödülleri’nde “Dijital Kanallar” kategorisinde ikincilik ödülüne hak kazandı.
Türkiye İş Bankası Ticari İnternet Şubesi ve İşCep üzerinden ticari kredi hayat sigortası ürününü sunmaya başladık.
Marketing Türkiye ve Akademetre tarafından düzenlenen A.L.F.A. Awards’ta müşteri deneyimini en iyi yöneten bireysel emeklilik markası seçildik.
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliği ile düzenlenen sosyal medya yarışması “Social Media Awards Turkey”de “Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları kategorisinde “Altın Ödül”e layık görüldük. Uluslararası bir sertifikasyon kuruluşu olan ICERTIAS tarafından “Müşterilerin Dostu” ödülüne layık görüldük.
Müşterilerle iletişime geçilen tüm kanallarda kullanılan dili tekilleştirmek ve verilmek istenen mesajı daha anlaşılır hale getirmek amacıyla yürütülen Marka Dili Projesi’ni tamamladık.
Şirket faaliyetleri sonucu oluşan 2018 yılı karbon ayak izi, rüzgar enerjisi santrallerine sağlanan katkılarla sıfırlanarak 2019’da da karbon nötr şirket olmaya devam ettik.
“Kadın Gözüyle Hayattan Kareler” fotoğraf yarışmasının on üçüncüsünü düzenledik.
Güney Doğu Anadolu Bölge Satış Müdürlüğü’nün kurulması yönünde çalışmaları başlattık.
2018
Farklı meslek gruplarının ihtiyaçları göz önünde bulundurularak "Çiftçilere Özel Emeklilik Planı"nı satışa sunduk.
Çocukların eğitim hayatının kesintiye uğramaması için güvence sunan "Çocuğum için Eğitim Sigortası"nı satışa sunduk.
Müşterilerle iletişime geçilen tüm kanallarda vermek istenilen mesajı daha anlaşılır hale getirmek ve en iyi şekilde ifade etmek amacıyla Marka Dili Projesi’ni başlattık.
Müşterilerin risk getiri beklentileri doğrultusunda birikimlerini en uygun emeklilik yatırım fonlarında değerlendirmelerine imkan sağlayan "IQ Fonlar"ı satışa sunduk.
“Kadın Gözüyle Hayattan Kareler” fotoğraf yarışmasının 12.’sini düzenlendik.
Faaliyetleri sonucu oluşan 2017 yılı karbon ayak izi, rüzgar enerjisi santrallerine sağlanan katkılarla sıfırlandı ve 2018’de de karbon nötr şirket olmaya devam ettik.
Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi (UN Global Compact) ve Birleşmiş Milletler Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Kadının Güçlenmesi Birimi (UN Women) ortaklığında oluşturulan Kadının Güçlenmesi Prensiplerini (WEPs) imzaladık.
Marketing Türkiye ve Akademetre tarafından düzenlenen A.L.F.A. Awards’ta müşteri deneyimini en iyi yöneten bireysel emeklilik markası olduk.
Social Media Awards Turkey’de Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları kategorisinde geçen sene olduğu gibi yine "Altın Ödül"ün sahibi olduk.
Finansal hizmetler alanında global bir danışmanlık şirketi olan Celent tarafından düzenlenen Model Insurer Awards 2018’de, “Miras Sistem ve Ekosistem Dönüşümü” alanında Temel Sigortacılık Dönüşüm Projesi olan Feniks ile “Model Insurer” / “Örnek Sigortacı” ödülünü aldık.
Müşteri Hizmetleri Merkezi Kartal Manzara Adalar Ofisi’nde faaliyete başladı.
2017
Teknolojik altyapı dönüşümümüzün ilk aşamasını tamamlayarak IDC Türkiye 2017 Finans Zirvesi kapsamında düzenlenen “Yılın En İyi Finans Teknoloji Projeleri” ödül töreninde “En İyi Kurumsal Dönüşüm” ödülüne layık görüldük.
Birleşmiş Milletler Çevre Programı Finans Girişimi’ne (UNEP-FI) Türkiye’den kabul edilen ilk ve tek bireysel emeklilik ve hayat sigortası şirketi olduk.
Hayata geçirdiğimiz Sürdürülebilirlik Yönetim Sistemi kapsamında, 2016 yılı karbon ayak izimizi sıfırlayarak karbon nötr şirket olduk.
Uluslararası sertifikasyon kuruluşu ICERTIAS tarafından müşteri ilişkileri yönetimindeki başarılara yönelik verilen ‘Müşterilerin Dostu’ ödülünü Türkiye’den alan ilk şirket olduk.
Marketing Türkiye ve BoomSonar işbirliği ile düzenlenen, Türkiye’nin en kapsamlı ilk sosyal medya yarışması “Social Media Awards Turkey”de sektörün en iyisi olduk.
“Kadın Gözüyle Hayattan Kareler” fotoğraf yarışmamızın 11.’sini düzenledik.
Yaşam kaybı riskine karşı teminat sunan ve aynı zamanda sigorta süresi sonunda hayatta kalınması durumunda ödenen primleri iade eden “Prim İadeli Hayat Sigortası” ürünümüzü satışa sunduk.
Müşterilerimizin gerçek beklentilerinin, müşteri temas noktalarındaki deneyimlerinin algılanabilmesi, tüm operasyonun uçtan uca en iyi şekilde çalışması ve müşteriye istenen çıktının sağlanması amacıyla, “Müşteri Deneyiminde Mükemmellik” projemizi hayata geçirdik.
2016
Bireysel emeklilik toplam fon büyüklüğünde 10 milyar TL’yi aştık.
2016 yılında da katılımcılarına en fazla devlet katkısı ödenen bireysel emeklilik şirketi olduk.
Capital dergisi tarafından düzenlenen Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Araştırması’nda 5. kez “En Beğenilen Bireysel Emeklilik Şirketi” olduk.
Dünyanın saygın iş ve finans dergileri arasından yer alan World Finance tarafından “Türkiye’nin En İyi Hayat Sigortası Şirketi” seçilerek bu ödüle 2. kez sahip olduk.
2016 yılı Orta Doğu Sigorta Konferansı’nda “Doğu Akdeniz Ülkeleri İçinde En İyi Sigorta Şirketi” ödülünü aldık.
Kalder ve Ipsos tarafından gerçekleştirilen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) çalışmasının sonuçlarına göre, 2016 yılında müşteri sadakati en yüksek bireysel emeklilik ve hayat sigortası firması olduk.
Türkiye İş Bankası, internet şubesi ve İşCep üzerinden kredi hayat sigortası ürününü sunmaya başladı.
Türkiye İş Bankası, ticari segment müşterilerine yönelik “Ticari Hayat Sigortası” ürününü satışa sundu.
“Kadın Gözüyle Hayattan Kareler” fotoğraf yarışmasının 10’uncusunu düzenledik.
2015
Mobil cihazlardan ürünlerimize kolay erişim imkânı sağlayan mobil şube uygulamamızı müşterilerimizin kullanımına sunduk.
Bireysel emeklilik sisteminde 1 milyon katılımcı ve 1 milyon sözleşme adedine ulaşan ilk emeklilik şirketi olduk.
“Bana Amca / Teyze Dediler” reklam kampanyası ile Effie Türkiye, Kristal Elma ve Mediacat Felis yarışmalarında toplam 14 ödül alarak 2015 yılına damgamızı vurduk.
Bireysel emeklilik müşterilerine özel sosyal güvenlik danışmanlığı hizmetini sunmaya başladık.
Ankara, İstanbul ve Kocaeli’de yeni bölge satış müdürlüklerimizi kurduk.
Genç yaştaki bireylerin emeklilik sistemine ilgisini artırmak amacıyla 18-25 yaş arası katılımcılara yönelik “Genç Emeklilik Planı”nı satışa sunduk.
İnternet sitemizi yeniledik.
2014
Bireysel emeklilik sisteminde 7 milyar TL fon büyüklüğüne ulaşan ilk emeklilik şirketi olduk.
Capital dergisinin düzenlediği Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri 2014 araştırmasında “En Beğenilen Bireysel Emeklilik Şirketi” olduk.
“Kadın Gözüyle Hayattan Kareler” fotoğraf yarışmamızın 8’incisini düzenledik.
2014 yılında katılımcılarına en fazla devlet katkısı ödenen şirket olduk.
“Planlı Gelir Sigortası” ve “Planlı Emeklilik Gelir Sigortası” isimli yeni gelir sigortası ürünlerimizi satışa sunduk.
Doğu Karadeniz Bölge Müdürlüğümüzü kurduk ve faaliyete başladık.
2013
Bireysel emeklilik sisteminde 5 milyar TL fon büyüklüğüne ulaşan ilk emeklilik şirketi olduk.
Capital dergisinin düzenlediği Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri 2013 araştırmasında "En Beğenilen Bireysel Emeklilik Şirketi" olduk.
"Kadın Gözüyle Hayattan Kareler" fotoğraf yarışmasının 7’ncisini düzenledik.
Acentemiz olarak çözüm ortaklığı yaptığımız HSBC Bank A.Ş. global olarak aldığı bir karar kapsamında, diğer bir emeklilik şirketi ile sözleşme imzaladı ve yeni üretimlerini büyük ölçüde söz konusu şirket ile sürdürmeye başladı.
"Altın Emeklilik Yatırım Fonu"nu (Altın Fonu) satışa sunduk.
Devlet katkılarının yatırıma yönlendirileceği "Katkı Emeklilik Yatırım Fonu"nu (Katkı Fonu) ve "Alternatif Katkı Emeklilik Yatırım Fonu"nu (Alternatif Katkı Fonu) kurduk.
2013 yılında katılımcılarına en fazla devlet katkısı ödenen şirket olduk.
“Çocuğum için Yatırım Sigortası”, “Planlı Gelecek Sigortası”, “Teminatlı Birikim Sigortası” ve “Standart Birikim Sigortası” adlarıyla birikimli hayat sigortası ürünlerimizi satışa sunduk.
Ölüm ve kaza sonucu ölüm teminatlarının yanı sıra tam ve kalıcı sakatlık teminatlarını da içeren “Seçenekli Yıllık Hayat Sigortası”nı satışa sunduk.
Gelir sigortası ürünlerimizi, "Gelir Sigortası" ve "Emeklilik Gelir Sigortası" isimleri altında, farklı yaş gruplarına yönelik olarak yeniden yapılandırdık.
Farklı müşteri ihtiyaçlarına yönelik, “Pusula” ve “Temel Emeklilik Planları”nı satışa sunduk.
2012
Bireysel emeklilik sisteminde 4 milyar TL fon büyüklüğüne ve 600 bin katılımcı sayısına ulaşan ilk emeklilik şirketi olduk.
Capital dergisinin düzenlediği Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri 2012 araştırmasında "En Beğenilen Bireysel Emeklilik Şirketi" olduk.
Antalya bölge müdürlüğümüzü kurduk ve faaliyete başladık.
Gelecek kelimesinin sahiplenerek "Herkese iyi gelecek" sloganını kullanmaya başladık ve vizyonumuza paralel olarak "herkes" kelimesinin vurgusunu güçlendirdik.
"Kadın Gözüyle Hayattan Kareler" fotoğraf yarışmamızın 6’ncısını düzenledik.
"Dinamik Esnek Emeklilik Yatırım Fonu"nu (Dinamik Esnek Fon) ve "Gelir Amaçlı Karma Borçlanma Araçları Emeklilik Yatırım Fonu"nu (Karma Fon) kurduk ve satışına başladık.
İnternet sitemiz üzerinden online satışa imkan sağlamak amacıyla, AHE-Satış bölümünü oluşturduk.
2011
Bireysel emeklilik sisteminde 3 milyar TL fon büyüklüğüne ulaşan ilk emeklilik şirketi olduk.
Katılımcı sayımız 577 bin kişiye ulaştı.
"Kadın Gözüyle Hayattan Kareler" fotoğraf yarışmamızın 5’incisini düzenledik.
Kaza sonucu oluşabilecek risklere karşı teminat sağlayan "Ferdi Kaza Sigortası" ürünümüzün bireysel müşterilere yönelik satışına başladık.
Türk Ekonomi Bankası ile imzalanan acentelik ve işbirliği sözleşmeleri sona erdi.
Bireysel emeklilik sistemine birikimlerin aktarımı konusunda Türkiye Noterler Birliği tarafından tercih edilen şirketlerden biri olduk.
Bireysel emeklilik planı ile birlikte sattığımız "Tehlikeli Hastalık Teminatlı Hayat Sigortası" ürünü ile teminat altına alınan sağlık risklerinin sayısını 9’dan 21’e yükselttik.
Türkiye İş Bankası Maximum özellikli kredi kartına sahip katılımcıların kredi kartı harcamaları dolayısıyla elde ettikleri MaxiPuan’ları bireysel emeklilik hesaplarına ek katkı payı olarak aktarabilmelerine olanak sağlayan uygulamayı yürürlüğe aldık.
2010
Bireysel emeklilik sisteminde 500 bin katılımcı sayısına ulaşan ilk emeklilik şirketi olduk.
Katılımcılarımızın bireysel emeklilik fon büyüklüğü 2 milyar TL'yi aştı.
"Kadın Gözüyle Hayattan Kareler" fotoğraf yarışmamızın 4’üncüsünü düzenledik.
Bireysel emeklilik müşterilerimize "BES+Koruma" paketinin satışına başladık.
"Herkese Birikim Sigortası"nın ismini "Herkese Hayat Sigortası" olarak değiştirdik.
Albaraka Türk Katılım Bankası A.Ş. ile acentelik anlaşması yaptık.
Capital dergisinin düzenlediği Türkiye'nin En Beğenilen Şirketleri 2010 araştırmasında "En Beğenilen Bireysel Emeklilik" şirketi olduk.
"Büyüme Amaçlı Yükselen Esnek Emeklilik Yatırım Fonu" (BRIC Plus Fon) ile "Gelir Amaçlı Alternatif Esnek Emeklilik Yatırım Fonu"nu (Alternatif Kazanç Fonu) kurduk ve satışına başladık.
Bireysel emeklilik katılımcılarına yönelik "Emeklilik Gelir Planı"nın satışına başladık.
2009
Bireysel emeklilik sisteminde 400 bin katılımcı sayısına ulaşan ilk emeklilik şirketi olduk.
Sigorta Tahkim Sistemi'ne üye olduk.
Kredi kartı müşterilerine yönelik “Kredi Kartı Destek Sigortası”nın satışına başladık.
Bireysel emeklilik planı katkı paylarını teminat altına alan "BES+Destek" paketinin satışına başladık.
Bireysel emeklilik müşterilerimizin katkı payı ödemelerini ölüm, tehlikeli hastalık ve işgöremezlik durumlarında teminat altına alan "BES+Kritik+Destek" paketini satışa sunduk.
Bireysel emeklilik planlarımıza bir yenisini ekledik: "Usta Emeklilik Planı"nı Türkiye'de ilk defa uygulanan "Hayat Boyu Fon Değişim Modeli" (Fonmatik) ve "Otomatik Fon Dengeleme" fonksiyonlarıyla satışa sunduk.
Müşteri Hizmetleri merkezimiz İstanbul İçerenköy'de faaliyet göstermeye başladı.
"Kadın Gözüyle Hayattan Kareler" fotoğraf yarışmamızın 3’ncüsünü düzenledik.
2008
Bireysel emeklilik planı ile birlikte "Tehlikeli Hastalık Teminatlı Hayat Sigortası", "Yıllık Hayat Sigortası" veya "Herkese Birikim Sigortası" ürünlerimizden birini içeren BES+ paketlerinin satışına başladık.
Mobil imza uygulamamızı hayata geçirerek, müşterilerimize internet ve cep telefonu ile bireysel emeklilik planına sahip olma fırsatı tanıyan ilk ve tek sigorta ve emeklilik şirketi olduk.
Kredi karşılığı düzenlenen hayat sigortalarına bir yenisini ekleyerek, işgöremezlik teminatı içeren “Kredi Destek Sigortası”nı ürün yelpazemize kattık.
Bireysel emeklilik sisteminde 300 bin katılımcı sayısına ulaşan ilk emeklilik şirketi olduk.
Fon büyüklüğünde 1 milyar TL'yi geçtik.
"Sahibinden Genç Fikirler" yarışmasını başlatarak, üniversite öğrencilerinin sektörle ilgili yaratıcı fikirlerini sunabilecekleri bir platform oluşturduk.
"Kadın Gözüyle Hayattan Kareler" fotoğraf yarışmamızın 2’ncisini düzenledik.
2007
Bireysel emeklilik sistemi ilk emeklilerini verdi.
İnternet sitemizi yenileyerek bireysel emeklilik hesap işlemlerinin internet üzerinden yapılmasına olanak sağladık.
Bank Pozitif A.Ş. ile acentelik anlaşması imzaladık.
"Kadın Gözüyle Hayattan Kareler" fotoğraf yarışması projemizi hayata geçirdik.
2006
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı'nın desteğiyle, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği (ÇYDD) ile birlikte, 8 yıl sürmesi planlanan "Geleceğin Sigortası Kızlarımız" adlı sosyal sorumluluk projemize başladık.
Bankasürans çalışmalarımızı Anadolubank A.Ş. ve TSKB A.Ş. ile imzaladığımız acentelik sözleşmeleri ile genişlettik.
2005
İştiraki olduğumuz Türkiye İş Bankası A.Ş. ile yürüttüğümüz bankasürans çalışmaları kapsamına, acentelik sözleşmesi düzenlediğimiz Türk Ekonomi Bankası A.Ş. (TEB) ve HSBC Bank A.Ş.'yi dahil ettik.
2004
Bir ilki daha gerçekleştirerek, hiçbir sosyal güvencesi ve ek geliri olmayan ev hanımlarının ileri yaşta gelir sahibi olabilmelerini sağlayan "Ev Hanımları Emeklilik Planı" ürünümüzü satışa sunduk.
Yasal düzenlemeler gereği, sağlık sigortaları portföy ve faaliyetlerimizi Anadolu Anonim Türk Sigorta Şirketi'ne devrettik.
Bireysel emeklilik katkılarının ve hayat sigortaları primlerinin internet üzerinden ödenebilmesini sağladık.
2003
T.C. Başbakanlık Hazine Müsteşarlığı'nca dönüşüm izninin verilmesinin ardından ruhsatımızı aldık ve Anadolu Hayat Emeklilik A.Ş. unvanıyla faaliyete başladık.
27 Ekim tarihinde ilk bireysel emeklilik sözleşmesini düzenledik.
2002
Bireysel Emeklilik Yatırım ve Tasarruf Sistemi Kanunu’nun yayımlanmasının ardından, bu alanda faaliyet gösterebilmek amacıyla bireysel emeklilik şirketine dönüşüm için başvuruda bulunduk.
2001
"Herkese Birikim Sigortası" ile Türkiye'de ilk kez yaş sınırı ve sağlıklı olma koşulları aranmadan sigorta yapılmasına olanak sağladık.
Bursa, Adana, İzmir ve İstanbul'daki şube müdürlüklerini Marmara, Güney Anadolu, Ege, İstanbul 1. ve İstanbul 2. bölge müdürlükleri olarak yeniden yapılandırdık.
2000
Anadolu Hayat Sigorta A.Ş. olarak halka açılan ilk hayat sigortası şirketi olduk.
Aralık ayında Türkiye İş Bankası iştiraklerinin de bulunduğu İş Kuleleri'ne taşındık.
1999
KKTC'de hayat sigortacılığı faaliyetlerini yürütmek üzere Lefkoşa şubemizi kurduk.
Sirkeci ve Kadıköy şube müdürlüklerimizi açtık.
1998
Ankara Şube Müdürlüğü İç Anadolu Bölge Müdürlüğü adını aldı.
1995
"Geleceğin Sigortası" ürünümüzün ilk süre sonu ödemelerini gerçekleştirdik.
1992
“Geniş Kapsamlı Sağlık Sigortası” poliçelerimizi düzenlemeye başladık.
1991
Ankara, Bursa, Adana ve İzmir'de şube müdürlüklerimizi açtık.
1990
Anadolu Hayat Sigorta A.Ş. adıyla, Anadolu Anonim Türk Sigorta Şirketi tarafından yürütülmekte olan hayat sigortacılığı faaliyetlerini devralarak ülkemizin ilk hayat sigortası şirketi olarak kurulduk.