“Esnafa Özel Emeklilik Planı”nı ve “AHE Temettü Ödeyen Şirketler Hisse Fonu”nu satışa sunduk.
18 yaş altı müşteri grubunda BES’e dâhil edilen her 3 çocuktan 1’i için ebeveynler Şirketimizi tercih etti.
“Çocuğum için BES” planı ile TEMA Vakfı’na verilen destekle vakfın ortaokul ve lise kademesindeki çocuk ve gençlerin ekolojik okuryazarlık becerilerinin güçlendirilmesi amacıyla yürüttüğü doğa eğitimi çalışmalarına katkı sağlamaya başladık.
Sürdürülebilirlik faaliyetleri kapsamında Wastespresso işbirliği ile ofislerimizde biriktirilen kahve atıklarını ileri dönüştürmeye başladık.
United Nations Global Compact organizasyonu tarafından gerçekleştirilen, Hedef Cinsiyet Eşitliği (Target Gender Equality) programına katıldık.
Bireysel emeklilik müşterilerinin daha yüksek emeklilik birikimine ulaşabilmeleri ve daha yüksek devlet katkısı kazanabilmeleri için katkı paylarını artırmaları yönündeki önerileri iyileştirmek amacıyla katkı payı artış tahminlemesi konulu Datathon düzenledik.
Buğday Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneği iş birliğinde “Tohum Biriktir, Geleceği Değiştir!” sloganıyla “Tohum Kumbaram” sosyal sorumluluk projesini hayat geçirdik.
“Kadın Gözüyle Hayattan Kareler” fotoğraf yarışmasının on altıncısını düzenledik.
Şirketimizin KKTC’ye özel sosyal medya hesaplarını açtık.
BrandFinance (ABD) tarafından hazırlanan BrandFinance Turkey 100-2022 Türkiye’nin en değerli 100 markası arasında 9 basamak yükselerek 58. sırada yer aldık.
International Finance (İngiltere) dergisinin düzenlediği “International Finance Awards”ta “Sigorta Ödülleri” kategorisinde 2022 yılının En İyi Bankasürans Şirketi ödülünü kazandık.
The Global Economics (İngiltere) dergisi tarafından düzenlenen “The Global Economics Awards”ta “Sigorta” kategorisinde “Türkiye’nin En iyi Müşteri Odaklı Sigorta Şirketi” ödülüne layık görüldük.
Türkiye İtibar Akademisi tarafından Beykoz Üniversitesi’nin katkısıyla düzenlenen Katma Değer Endeksi (KENDEKS) “Genel” kategorisinde ilk 100 marka arasına girdik.
“Çocuğum için BES” ile Smart-I Awards 2022’de “En İyi Tutundurma, Pazarlama Başarısı” kategorisinde Altın Smart-i ödülüne, Stevie Awards (ABD) tarafından düzenlenen The International Business Awards’ta da “Finansal Hizmetler” kategorisinde Bronz Ödüle layık görüldük.
Kısa Vadeli Yatırım - Uzun Vadeli Yatırım reklam kampanyası Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen Kristal Elma’da bir Büyük Ödül, iki Kristal Elma ve iki Gümüş Ödül ile toplamda 5 ödül alırken Kapital Medya tarafından düzenlenen Felis Ödülleri’nde “Film Felis -
Finans” kategorisinde Altın Felis ve Başarı Ödülü, “Fark Yaratanlar” kategorisinde ise Altın Felis Ödülü olmak üzere toplamda 3 ödüle layık görüldük.
Anadolu Hayat Emeklilik dijital satış kanalları Awards Intelligence (İngiltere) tarafından düzenlenen Best Business Awards 2022’de “En İyi Ürün ve Hizmet”
kategorisinde birincilik ödülünü, International Data Corporation (IDC) Türkiye tarafından düzenlenen IDC Türkiye Finans Teknolojileri Ödülleri 2022’de “Dijital Kanallar” kategorisinde üçüncülük ödülünü aldık.
AHE Mobil, Association of Marketing & Communication Professionals (AMCP - ABD) tarafından düzenlenen MarCom Awards’ta “Mobil Satın Alma Deneyimi” kategorisinde Altın Ödül’e, Academy of Interactive & Visual Arts tarafından düzenlenen Communicator Awards 2022’de “Mobil Uygulamalar / Siteler - En İyi Kullanıcı Deneyimi” kategorisinde üstünlük ödülüne layık görüldük.
Anadolu Hayat Emeklilik sosyal medya marka hesabımız ile, Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen, Dijital Pazarlama İletişimi Platformu’nun (DPİP) destek verdiği SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde “Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları” kategorisi Veri Ödülleri bölümünde Gümüş Ödüle hak kazandık.
Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen Brandverse Awards 2022’de İleri Dönüşüm Hareketi projesi ile “Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik - İsrafla Mücadele” kategorisinde Bronz Ödüle layık görüldük.
Kadın Gözüyle Hayattan Kareler ile Mercury Excellence Awards’ta (ABD) “Özel Projeler - Farkındalık Projesi” kategorisinde Onur Ödülü aldık.
Türkiye İç Denetim Enstitüsü tarafından düzenlenen TİDE Farkındalık Ödülleri “Kurumsal Farkındalık” kategorisinde, “Kalite Güvence Dış Değerleme Farkındalığı” ödülünü aldık.