18 yaş altı bireysel emeklilik müşterileri kapsamında 300 bin çocuğa ulaşan ilk şirket olduk.
Gönüllü bireysel emeklilik branşında 1,5 milyon katılımcıya ulaşan ilk özel emeklilik şirketi olduk.
Türkiye’nin ilk bireysel emeklilik fon robotu olarak hizmete sunduğumuz FonMatik ROBO 100 bin kullanıcıya ulaştı.
“Tohum Kumbaram” sosyal sorumluluk projesinin ikinci dönemini (2023-2024 eğitim-öğretim dönemi) tamamlayarak, projenin üçüncü dönemi olan 2024-2025 eğitim-öğretim yılı faaliyetlerine başladık. Proje başlangıç tarihinden 2024 yılı sonuna kadar geçen sürede, 20 binden fazla çocuğa erişim sağladık.
“Kadın Gözüyle Hayattan Kareler” fotoğraf yarışmasının on sekizincisini düzenledik.
Tarım ve Gıda Fon Sepeti Emeklilik Yatırım Fonu’nu (TVG) satışa sunduk.
Çalışan deneyimini iyileştirme çalışmaları kapsamında işveren markamızı oluşturduk. “AHEKariyer” isimli işveren markamız ile işe alım öncesinden emekliliğe kadar uçtan uca çalışan deneyiminin tasarımı ve gelişimine odaklandık.
Türkiye İş Bankası kredi kartı sahibi müşterilere yönelik “Kartıma Hayat Sigortası” ürününü sunduk.
Türkiye İş Bankası’nın ek hesap sahibi müşterilerine yönelik “Ek Hesap Hayat Sigortası” ürününü satışa sunduk.
Çalışan deneyiminin iyileştirilmesi ve dijitalleşme kapsamında yapay zekâ destekli AHE Bilge adlı insan kaynakları chatbot uygulamasını kullanıma aldık.
The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri 2023’te, halk jürisinin oylarıyla Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları kategori birincisi olarak, 2023 yılının “Yılın İtibarlısı” Ödülüne layık görüldük.
MerComm Inc. tarafından 1987 yılından bu yana düzenlenen ve iş süreçlerinde mükemmellik ile kaliteyi teşvik etmeyi hedefleyen, bağımsız ödül programı Mercury Excellence Awards’ta ‘’Tohum Kumbaram” projemiz ile “Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları” kategorisinde Onur Ödülü kazandık.
Pazarlamasyon ve Nielsen IQ iş birliği ile Türkiye’deki markaların teknoloji alanındaki tüketici marka algısını değerlendiren ve dereceye girenlerin araştırmalar kapsamında halk oylaması ile seçildiği ödül programı Tech Brands Türkiye’de Bireysel Emeklilik kategorisinde “En Teknolojik Marka” seçildik.
Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri’nde, “Size Özel Gelecek Planlaması” hizmetimiz ile Pazarlama Çözümleri kategorisinde Altın Stevie’nin sahibi olduk.
Herkes için erişilebilir hizmet sunma hedefimizle gerçekleştirdiğimiz çalışmalar sonucunda; eşit, engelsiz ve kapsayıcı bir yaşam için görme engellilere yönelik teknoloji geliştiren BlindLook platformu tarafından düzenlenen törende “EyeBrand” markalarından biri olduk.
Payment Systems Magazine (PSM) tarafından düzenlenen, finans ve teknoloji sektörünün yenilikçi ürün ve hizmetlerin ödüllendirildiği Mastercard PSM Awards’24’te, “İnovatif Stratejik Dijital İş Birlikleri” projesiyle “Dijital Dönüşüm” kategorisinde “Altın PSM” Ödülü’nün sahibi olduk.
KAGİDER (Türkiye Kadın Girişimciler Derneği) tarafından geliştirilen; kurumların yapıları, eylemleri ve istihdam olguları ile toplumsal cinsiyet eşitliğine ve istihdamda kadın güçlenmesine duyarlı olduklarını ulusal ve uluslararası kamuoyu nezdinde tescil eden Fırsat Eşitliği Modeli (FEM) sertifikasını almaya hak kazandık.
International Finance Awards’ta “En İnovatif Hayat Sigortası Şirketi” ve “En İyi Bankasürans Şirketi” kategorilerinde olmak üzere 2 ödülün sahibi olduk.
Marketing Türkiye-BoomSonar iş birliği ve Deloitte Türkiye’nin destekleriyle düzenlenen Brandverse Awards 2024’te, SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nin Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları kategorisinde, sosyal medya hesaplarımız ile Gümüş Ödül aldık.
Stevie Awards tarafından bu yıl 21’incisi düzenlenen ve dünyanın önde gelen iş ödül programları arasında gösterilen The International Business Awards’ta, Yılın Pazarlama Ekibi kategorisinde Bronz Ödülün sahibi olduk.
Reklamcılar Derneği tarafından 1988 yılından bu yana düzenlenen, Türkiye’nin en önemli reklam ödüllerinden biri olan Kristal Elma’da, Prim İadeli Hayat Sigortası ürünümüzün reklam kampanyasıyla, “Craft – Yapım/Yönetim En İyi Kast” ve “Online Film – Banka, Sigorta ve Finansal Hizmetler” kategorilerinde Kristal Elma, “Entegre Kampanyalar – Banka, Sigorta ve Finansal Hizmetler” kategorisinde ise Gümüş Ödül’e layık görülerek toplamda 3 ödül aldık. Bu kampanyamız ile Felis Ödüllerinde de Craft Felis/erkek oyuncu kategorisinde Felis ödülü aldık.
Erişim Medya Grubu tarafından düzenlenen Smart-i Awards’ta, Tohum Kumbaram sosyal sorumluluk projemizle, “Yılın Ekibi” kategorisinde Altın Smart-i’nin sahibi olduk.
IMI Conferences tarafından düzenlenen ve çeşitli sektörlerden, çağrı merkezi hizmeti veren katılımcı ve firmaların ödüllendirildiği Turkey Call Center Awards 2024’te Erişim Müşteri Hizmetleri iş birliğiyle “Övgüye Değer Dış Kaynak Ortaklığı” ödülünün sahibi olduk.
Capital Dergisi’nin öncülüğünde hazırlanan;, güvenilir şirket olma, finansal sağlamlık, iletişimde şeffaflık, müşteri memnuniyeti, çalışanına değer verme ve kurumsal sosyal sorumluluk gibi birçok kriteri inceleyen “İş Dünyasının En Beğenilen Şirketleri” araştırmasında Bireysel Emeklilik sektörünün en beğenilen şirketi ödülüne layık görüldük.
Deneyim tasarımı alanında Türkiye’de verilen en önemli ödül olarak kabul edilen, kazananların halk oylaması ile belirlendiği, Marketing Türkiye ve AKADEMETRE Research and Strategic Planning iş birliğiyle gerçekleştirilen ALFA Awards 2024’te, “Bireysel Emeklilik” kategorisinde, “Yılın Tüketici Markası” seçildik
Merkezi ABD olan ve Pazarlama İletişimi Profesyonelleri Derneği (AMCP) tarafından 2004 yılından bu yana düzenlenen MarCom Awards 2024’te Size Özel Gelecek Planlaması ürünümüz ile Mansiyon Ödülü’nün sahibi olduk.