Türkiye İş Bankası’nın İmece Kart sahibi müşterilerine yönelik “İş’te Çiftçi Hayat Sigortası”nı satışa sunduk.
Türkiye İş Bankası’nın ek hesap sahibi müşterilerine yönelik “Ek Hesap Hayat Sigortası”nı satışa sunduk.
BES kapsamında, yabancıların istisnai olarak Türk Vatandaşlığı kazanımına yönelik yayımlanan mevzuat doğrultusunda Vatandaşlık Emeklilik Planı’nı satışa sunduk.
Kredi Kartı Destek Sigortası ürününü Türkiye İş Bankası’nın İşCep uygulaması üzerinden satışa sunduk.
Yüz yüze satışlarda matbu başvuru formu kullanılması uygulamasının sonlandırılarak tüm satış sürecinin tablet bilgisayarlar üzerinden dijital olarak yürütülmesini amaçlayan “Dijital BES Başvurusu” sürecini hayata geçirdik.
Müşterilerin ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda en uygun yatırım ve finansal koruma ürünlerini öneren “Size Özel Gelecek Planlaması” hizmetini kullanıma sunduk.
BlindLook ile gerçekleştirilen iş birliği kapsamında; kurumsal internet sitemiz, internet şubemiz AHE Online ve mobil uygulamamız AHE Mobil’e BlindLook’un görme engelli bireyler için sesli simülasyon teknolojisini entegre ettik.
Farklı sektörlerde faaliyet gösteren ekosistemler ve finans kuruluşları ile iş birliği yapılarak bireysel emeklilik ve hayat sigortası ürünlerimizin çeşitli dijital platformlardan ulaşılabilir olmasını sağladık.
Çocuğum için BES 250 bin katılımcıyı aştı.
“Çocuğum için BES” ürünümüz ile, 2011 yılından bugüne finans dünyasındaki başarıları, yenilikleri ve ilham verici gelişmeleri ödüllendirmek amacıyla düzenlenen, İngiltere merkezli Global Banking & Finance Awards’ta 2023 yılında Türkiye’nin Çocuklar için En İyi Bireysel Emeklilik Planı Ödülü’ne layık görüldük.
New York merkezli Academy of Interactive and Visual Arts tarafından bu yıl 29’uncusu düzenlenen, stratejik, efektif ve anlamlı iletişimi ödüllendiren The Communicator Awards’ta Çocuğum için BES ürünü ile “Pazarlama Başarısı” kategorisinde Award of Excellence (Mükemmellik Ödülü) aldık.
“Tohum Kumbaram” sosyal sorumluluk projesinin ilk etabı olan 2022-2023 eğitim dönemi faaliyetleri tamamlayarak, projenin ikinci dönemi olan 2023-2024 eğitim-öğretim yılı faaliyetlerine başladık. Proje başlangıç tarihinden 2023 yılı sonuna kadar geçen sürede, 10 binden fazla çocuğa erişim sağladık.
Happy Place to Work ve Capital Dergisi iş birliğinde yürütülen, Türkiye’nin En Mutlu İş Yerleri Araştırması’nda, hayat sigortaları ve bireysel emeklilik sektöründe en mutlu iş yeri seçildik ve “Olağanüstü Çalışan Deneyimi” sertifikası almaya layık görüldük.
“Kadın Gözüyle Hayattan Kareler” fotoğraf yarışmasının on yedincisini düzenledik.
Dünyanın önde gelen bağımsız marka değerleme danışmanlık şirketi BrandFinance tarafından hazırlanan BrandFinance Turkey 100-2023 Türkiye’nin En Değerli 100 Markası arasında 69. sırada yerimizi alarak 20 milyon dolar marka değeri ile Türkiye’nin en güçlü 100 markasından biri olduk.
Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen, Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla destek verdiği 2023 SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde sosyal medya hesapları ile Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları Kategorisi Veri Ödülleri bölümünde Gümüş Ödül aldık.
Inbusiness Dergisi ve 18.45 İletişim Ajansı’nın iş birliğinde hazırlanan, dijital itibarı en yüksek markaların belirlendiği ve Türkiye’de ilk kez gerçekleştirilen Dijital İtibar Raporu-DİR100’de sigorta sektörünün en itibarlı ikinci markası olduk.
Kısa Vadeli Yatırım-Uzun Vadeli Yatırım reklam kampanyası, dünya çapında 55 ülkede, EACA’ya (European Association of Communications Agencies) üye Reklam Ajansları Dernekleri ve Reklamveren Dernekleri tarafından ortak olarak düzenlenen, pazarlama ve reklam etkinliği alanında dünyanın en zorlu ve en prestijli yarışması olarak kabul edilen Effie’nin Türkiye Ödülleri’nde Sigorta Hizmetleri kategorisinde Gümüş Ödül’ün sahibi olduk.
Erişim Medya Grubu tarafından, sigortacılık sektörünün gelişmesini hedef alan ürün ve hizmetleri desteklemek, inovatif projeleri öne çıkararak yaratıcılığı teşvik etmek amacıyla düzenlenen Smart-i Awards’ta; Dijital Dönüşüm kategorisinde AHE-Dijital BES projesi ile Gümüş Ödül, En İnovatif Ürün kategorisinde ise Size Özel Gelecek Planlaması projesi ile Bronz Ödül aldık.
Insurtech Hub tarafından düzenlenen 2023 Türkiye Insurtech Ödülleri’nde; Size Özel Gelecek Planlaması, AHE-Dijital BES Başvurusu, FonMatik ROBO ve Online Satış gibi dijital hizmet ve uygulamaları ile, “En Insurtech Sigorta Şirketi” seçildik.
Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliği ile düzenlenen A.L.F.A. Awards 2023’te, “Yıl Boyunca Müşterilerine En İyi Deneyimi Sunan Markalar-Bireysel Emeklilik” kategorisinde birincilik ödülü aldık. “Bireysel Emeklilik” kategorisinde “Yılın Tüketici Markası” seçilerek beşinci kez bu ödüle layık görüldük.
Capital Dergisi’nin öncülüğünde hazırlanan, “İş Dünyasının En Beğenilen Şirketleri” araştırmasında, bireysel emeklilik sektörünün en beğenilen şirketi olarak seçildik.