İş Hayatında Verimliliğinizi Artıracak 4 Öneri

Paylaş
Dikkatiniz dağılmadan meşgul olduğunuz işe odaklanarak çalışabilmeniz başarılı bir kariyere sahip olmak için oldukça önemli. İş hayatında verimliliğinizi artıracak 4 öneriyi sizin için derledik.

Aldığınız reklam içerikli e- posta sayısını azaltın

Mail adresinizde indirim, duyuru, kampanya ve tanıtım içerikli toplu e-postaların sayısını azaltmanız gerekiyor. Bir işle meşgul olduğunuz zaman mail adresinize gelen gereksiz toplu e-postalar dikkatinizin dağılmasına neden olacaktır. Dolayısıyla bu tarz maillerin gelmesini engellemeli ya da en aza indirgemelisiniz.  



Önemli toplantılarınızı gün sonuna planlamayın

Gerçekleştirdiğiniz toplantıların verimli geçmesi iş hayatınızı önemli ölçüde etkileyen kriterlerden bir tanesidir. Yüz yüze iletişim kurarak verimli ve kısa süren toplantılar yapın. En önemli toplantıyı günün erken saatlerinde gerçekleştirmenizin günün akışını kolaylaştıracağını unutmayın.  



İşlerinizi ekip arkadaşlarınızla paylaşın

İş hayatında birlikte olduğunuz ekiple organize bir şekilde çalışmanız oldukça önemlidir. Çalışanların birlikte çalışabilme ve iş birliği yapabilme becerisi hem kurum için hem de kişinin vizyonu açısından önemli bir rol oynar. İş yoğunluğunuz çalışma arkadaşlarınızdan daha fazla ise yardım istemelisiniz. Bu sayede verimliliğiniz artacaktır.  



Önceliklerinizi belirleyin

Etkili bir zaman yönetimi yapabilmek, yapacağınız işleri ve kendinize ayıracağınız zamanı verimli bir şekilde kullanabilmenize ve iş yükünüzü hafifletmenize yardımcı olacaktır. Her şeyi aklınızda tutmayı bırakıp not almaya başlayarak zamanınıza katkıda bulunabilirsiniz. İşlerinizi karışık bir şekilde değil, zor olandan kolay olana doğru sıralayabilirsiniz. Bu sayede motivasyonunuz da yüksek kalacaktır. 



İçeriğe emoji ile tepki verin
Editör’ün seçtikleri